Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě
Autor: Střelecký, Petr
Vedoucí: Čada, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě, přičemž teoretická část práce se zabývá podstatou, trendy a samotnými nástroji online marketingové komunikace. Práce se zaměřuje na internetový marketing ve vyhledávači a sociálními sítěmi na základě potřeb muzea. Práce je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je charakterizováno muzeum, jeho cíle a cílové skupiny. Tato část také analyzuje současný stav online marketingové komunikace za pomocí situačních analýz SWOT, PESTEL a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Následuje projektová část, která vyplývá z poznatků analytické části. Významem této části je návrh projektu komunikační kampaně "propagace online vstupného", u které je provedena nákladová, riziková a časová analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45816
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49113


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
střelecký_2019_dp.pdf 3.520Mb PDF Zobrazit/otevřít None
střelecký_2019_op.docx 29.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
střelecký_2019_vp.docx 26.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet