Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra
Autor: Jakubec, Michal
ISBN: 978-80-7454-881-9
URI: http://hdl.handle.net/10563/45879
Datum: 2014-09-12
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran:
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Disertační práce je zaměřena na problematiku jednotného řešení firemní a vizuální komunikace a systematické budování značky kreativních center. Opírá se o rozsáhlý výzkum prostředí a podmínek, ve kterém se kreativní centra v řadě evropských zemí nachází a fungují. Právě tyto podmínky mají vliv na možnosti a potenciál rozvoje dané značky v oblasti kreativních průmyslů. Pro dobré fungování kreativního centra je důležitá komplexní vizuální komunikace aplikovaná v off-line i on-line propagaci. Dodržením vizuální jednoty a definovaných pravidel je možné vytvořit zapamatovatelnou a fungující značku, která bude mít pozitivní vliv nejen na cílovou skupinu, ale i na interní prostředí a zaměstnance. Nedílnou součástí disertační práce je i část projektová, kterou tvoří vizuální styl Centra kreativních průmyslů a podnikání UPPER při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Díky získaným poznatkům tak bylo možné vytvořit funkční a užívaný vizuální styl.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jakubec_2019_teze.pdf 13.96Mb PDF Zobrazit/otevřít
jakubec_2019_dp.pdf 43.31Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jakubec_2019_vp.pdf 143.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jakubec_2019_op.zip 147.4Kb application/zip Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet