Hodnotové orientace účastníků dalšího vzdělávání a percepce bariér k účasti na dalším vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnotové orientace účastníků dalšího vzdělávání a percepce bariér k účasti na dalším vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Drgová, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:18Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:18Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46318
dc.description.abstract Diplomová práce se ve své teoretické rovině zabývá třemi oblastmi. První z nich se zaměří na další vzdělávání dospělých, druhá na hodnoty a hodnotové orientace účastníků dalšího vzdělávání a třetí na motivaci a bariéry, které brání účastníkům dalšího vzdělávání v jeho realizaci a účasti na něm. Hlavním cílem empirické části práce je zjištění existence korelace mezi hodnotovými orientacemi účastníků dalšího vzdělávání a percepcí bariér k účasti na něm. Mezi další dílčí cíle je zařazen jednak výzkum motivačních faktorů vedoucích účastníky k dalšímu vzdělávání, analýza hodnotových orientací těchto účastníků a komparace jednotlivých druhů bariér ve vztahu k věkové kategorii účastníků, jejich pohlaví i délce návaznosti na další vzdělávání. Výzkumná část práce je řešena v kvantitativním výzkumném rámci formou strukturovaného dotazníku.
dc.format 106 s. (152 844 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject bariéry ve vzdělávání cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject další vzdělávání cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject hodnotové orientace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject education barriers en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject further education en
dc.subject values en
dc.subject values orientations en
dc.subject motivation en
dc.title Hodnotové orientace účastníků dalšího vzdělávání a percepce bariér k účasti na dalším vzdělávání
dc.title.alternative Value Orientations of Participants in Further Education and the Perception of Barriers of Participation in Further Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with three areas in its theoretical part. The first area focuses on further education of adults, the second on values and value orientations of the further education participants, and the third focuses on motivation and barriers which hinder the further education participants in its realization and their participation. The main goal of the empiric part of this thesis is to find the existence of a correlation between value orientations of the further education participants and perception of barriers affecting the participation. Among other sub-objectives, there is a research of motivation factors that lead the participants to further education, an analysis of value orientations of those participants, and a comparison of individual types of barriers in a relation to participant's age category, their gender, and the length of continuity with further education. The research part of the thesis is based on quantitative research in the form of a structured questionnaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57948
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
drgová_2021_dp.pdf 2.900Mb PDF View/Open None
drgová_2021_op.doc 54Kb Unknown View/Open None
drgová_2021_vp.docx 19.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account