Komunikační strategie vznikající módní značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Krystýnová, Darina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:26Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:26Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46489
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na navržení komunikační strategie pro vznikající módní značku. Teoretická část poskytuje základ pro vytvoření tohoto návrhu definováním pojmů souvisejících s fashion marketingem a jeho nástroji. Současně se zabývá nákupním chováním, značkou v rámci fashion odvětví a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vybrané vznikající módní značky, smíšenému výzkumu a konkurenční analýze, která je doplněna o Porterovu analýzu. Cílem projektové části je zpracování komunikační strategie zaměřené zejména na zvýšení povědomí o značce vycházející ze získaných poznatků o zákaznících cílového segmentu. |
|
dc.format |
92 s. (179 019 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fashion marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
slow fashion
|
cs |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
slow fashion
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie vznikající módní značky |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of an Emerging Fashion Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on a communication strategy proposal for an emerging fashion brand. The theoretical part provides a base for creating this proposal by defining terms connected to fashion marketing and its tools. Besides it also deals with consumer behaviour, a brand within the fashion industry, and marketing research. The practical part is devoted to the introduction of a chosen emerging fashion brand, mixed methods research, and competitor analysis supplemented by Porter´s analysis. The aim of the project part is a creation of a communication strategy, especially focused on brand awareness increase based on acquired findings concerning target segment customers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
58266
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account