Projekt uvedení výrobku Veto Gold na slovenský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt uvedení výrobku Veto Gold na slovenský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt uvedení výrobku Veto Gold na slovenský trh
Autor: Hampachel, Zoltán
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Práca sa zaoberá riešením uvedenia nového výrobku Veto Gold na slovenský trh. Diplomová práca sa skladá z dvoch hlavných častí. Prvá časť je teoretického charakteru a vymedzuje základné teoretické pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Je v nej definovaný marketingový mix, analýza spotrebiteľa, analýza konkurencie, vývoj nového produktu a životný cyklus výrobku. Druhá časť je praktického charakteru a začína analýzou súčasného stavu s margarínom v SR, charakteristikou firmy Palma - Tumys a.s. Bratislava, sortimentnou skladbou firmy, prieskumom trhu, ďalej SWOT analýza a Porterov model piatich konkurenčných síl, projekt zavedenia Veta Gold na trh. Vyvrcholením praktickej časti je nákladová analýza na uvádzaciu kampaň nového produktu Veto Gold, riziká a návrhy spojené s odporúčaniami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4653
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6394


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hampachel_2007_dp.pdfZablokované 3.114Mb PDF
hampachel_2007_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hampachel_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet