Projekt uvedení výrobku Veto Gold na slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt uvedení výrobku Veto Gold na slovenský trh |
| Autor: |
Hampachel, Zoltán
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Práca sa zaoberá riešením uvedenia nového výrobku Veto Gold na slovenský trh. Diplomová práca sa skladá z dvoch hlavných častí. Prvá časť je teoretického charakteru a vymedzuje základné teoretické pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Je v nej definovaný marketingový mix, analýza spotrebiteľa, analýza konkurencie, vývoj nového produktu a životný cyklus výrobku. Druhá časť je praktického charakteru a začína analýzou súčasného stavu s margarínom v SR, charakteristikou firmy Palma - Tumys a.s. Bratislava, sortimentnou skladbou firmy, prieskumom trhu, ďalej SWOT analýza a Porterov model piatich konkurenčných síl, projekt zavedenia Veta Gold na trh. Vyvrcholením praktickej časti je nákladová analýza na uvádzaciu kampaň nového produktu Veto Gold, riziká a návrhy spojené s odporúčaniami. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4653
|
|
Datum:
|
2007-05-04 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6394
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet