Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Autor: Kovalčíková, Petra
Vedoucí: Staňková, Iva
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami" je napsána ve dvou částech. Teoretické a praktické. Teoretická část nás obeznamuje s terminologií, která se týká oblasti edukace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, jako jsou metody a formy této edukace. Dále objasňuje pojem podpůrná opatření. Představuje instituce a legislativní ukotvení této oblasti vzdělávání a spolupráci školy s dalšími institucemi. Popisuje význam komunikace jako takové a dále vymezuje pojem komunikace mezi rodiči a školou a pedagogickou komunikaci. Na závěr nás seznamuje se specifiky komunikace s těmito žáky, jak v běžné třídě, tak ve speciální třídě. Praktická část popisuje výzkum, který je kvalitativního charakteru. Pro data potřebná k tomuto výzkumu byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Tento rozhovor byl následně zpracován při zvolení interpretativní fenomenologické analýzy-IPA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46630
Datum: 2021-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 58530


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovalčíková_2021_dp.pdf 2.430Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kovalčíková_2021_op.docx 16.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kovalčíková_2021_vp.docx 18.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet