Proměny Základního uměleckého vzdělávání v době koronavirové krize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proměny Základního uměleckého vzdělávání v době koronavirové krize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Pánková, Marcela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46644
dc.description.abstract V bakalářské práci jsou řešeny proměny základního uměleckého vzdělávání během uzavření škol na jaře roku 2020. Teoretická část je složena ze tří kapitol. V první kapitole teoretické části se autorka zabývá historií základního uměleckého vzdělávání u nás, organizací a cíli, vyučovanými uměleckými obory a školskými dokumenty v základním uměleckém vzdělávání, v druhé kapitole definuje společnost během pandemie Covid-19 a ve třetí se zabývá realizací distanční výuky v základním uměleckém vzdělávání, hodnocením žáků a jejich návratem do škol. V praktické části této práce je zanalyzováno, jakým způsobem učitelé pracovali s informačními technologiemi. Dále bylo cílem zjistit, jaké digitální vzdělávací zdroje pedagogové vyhledávali, tvořili a sdíleli se svými žáky. Empirická část byla provedena formou kvantitativního výzkumu realizovaného technikou dotazníkového šetření.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Základní umělecké vzdělávání cs
dc.subject online distanční výuka cs
dc.subject digitální vzdělávací zdroje cs
dc.subject Basic art education en
dc.subject online distance learning en
dc.subject digital education sources en
dc.title Proměny Základního uměleckého vzdělávání v době koronavirové krize
dc.title.alternative Changes in Elementary Art School Education during the Coronavirus Crisis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2021-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses changes in basic art education during the lockdown in spring 2020 when schools were closed. The theoretical part includes three chapters. The first chapter describes the history of basic art education in the Czech Republic, its structure, targets, art fields and educational documents. The second chapter defines the Czech society during the Covid-19 pandemic. The third chapter deals with a realization of distance learning, evaluation of the students and their returning back to schools. The research part of this thesis is an analysis of the way the teachers used the information technology. It also describes the sources teachers were searching for or the sources they created and shared with their students. The empirical part was done by quantitative research using a questionnaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58551
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
pánková_2021_dp.pdf 5.007Mb PDF View/Open None
pánková_2021_op.docx 18.18Kb Unknown View/Open None
pánková_2021_vp.docx 17.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account