Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost
Autor: Klech, Filip
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci pro nově vznikající společnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozdělena na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a komunikačních nástrojích získaná literární rešerší. V analytické části jsou analyzováni vybraní potenciální konkurenti a jejich aktivity na sociálních sítích a vnější faktory působící na společnost. Důležitou součástí je kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání komunikačních nástrojů potenciálními cílovými skupinami společnosti a jejich spotřebitelské chování. Výsledky analýz byly následně využity jako východiska pro vytvoření projektu marketingové komunikace pro nově vznikající společnost. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46683
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 58638


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klech_2021_dp.pdf 5.182Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klech_2021_op.docx 24.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
klech_2021_vp.docx 25.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet