Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Autor: Vokáčová, Martina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření marketingové kampaně pro fitness centrum Box-Fit Gym. Práce je tvořena teoretickou, analytickou a projektovou částí. Teoretická část obsahuje poznatky vztahující se k problematice marketingové kampaně, marketingu služeb a situačních analýz. Získané teoretické poznatky jsou dále využity při zpracování analytické části. Ta se věnuje představení fitness centra, a následné analýze současné marketingové strategie, benchmarkingu, PEST analýze, Porterovu modelu pěti sil a SWOT analýze. V rámci analýzy je proveden také kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum. Výsledky analytické části práce slouží jako podklad pro vypracování marketingové kampaně, jejímž cílem je vybudování loajality stávajících klientů, a také zvýšení povědomí o fitness centru a následné získání nových klientů. Projektová část obsahuje stanovení cílů a představení jednotlivých akčních plánů projektu, které jsou následně podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46693
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 58650


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vokáčová_2021_dp.pdf 2.625Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vokáčová_2021_op.pdf 802.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vokáčová_2021_vp.docx 26.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet