Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
Autor: Baumrukrová, Nikola
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky na konkrétní vybranou firmu a analyzuje potenciální úspěšnost strategie. Vyhodnocení probíhalo na základě analýz mikro a makro prostředí dané firmy a konzultací s vedoucím pracovníkem marketingového agentury a gene-rálním ředitelem Suzuki Česká republika. Na základě těchto poznatků a analýz je vyhotoven návrh projektu na zavedení strategie relationship marketingu do dané firmy. Plán obsahuje akční plány, které jsou metodickým vodítkem pro implementaci CRM sytému a věrnostního programu. Návrh je vyhotoven včetně nákladové, rizikové a časové analýzy projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46695
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 58653


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
baumrukrová_2021_dp.pdf 6.962Mb PDF Zobrazit/otevřít None
baumrukrová_2021_op.pdf 682.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
baumrukrová_2021_vp.docx 28.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet