Projekt zlepšení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku
Autor: Fišarová, Sabina
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlešení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku. Teoretická část byla zpracována za pomoci literární rešerše na témata týkající se sociálních sítí a jejich využití pro marketing. V praktické části byla charakterizována vybraná společnost, následně bylo zanalyzováno aktuální využívání sociálních sítí, které bylo porovnáno v rámci konkurenčního prostředí za pomoci Benchmarking metody. Na základě zjištěných poznatků byla vypracována SWOT analýza. V další části bylo vyhodnoceno dotazníkové šetření, které napomohlo ke komplexnímu zhodnocení využívání sociálních sítí podnikem. Na základě zjištěných nedostatku byl navržen projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46698
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 58657


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fišarová_2021_dp.pdf 3.866Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fišarová_2021_op.docx 34.13Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fišarová_2021_vp.docx 32.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet