Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků |
| Autor: |
Šimková, Zuzana
|
| Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je vytvořit business model založený na myšlence spolutvorby. Tohoto cíle bude dosaženo vytvořením e-shopu, který bude obsahovat různé typy funkcionalit jako například konfigurátor, FAQ, live chat, telefonickou a e-mailovou podporu. Naplnění cíle budu dosaženo aplikováním metod jako PEST analýzy, SWOT analýzy, rozboru konkurence, hodnotové analýzy založené na myšlence strategie modrého oceánu, dotazníkového šetření a bude použit koncept LEAN CANVAS pro zpracování business modelu. Na základě zpracování business modelu jsem dospěla k závěru, že se mi jeví tento business model až moc rizikový a nebylo by vhodné v momentální situaci do daného projektu investovat. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46743
|
|
Datum:
|
2021-01-15 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
58734
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet