Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.
Autor: Kotyza, Radek
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této práce je navrhnout zlepšení ke zvýšení prodeje plynových spotřebičů a návrh zlepšení procesu získávání zákazníka obchodního oddělení společnosti PaPP s r.o. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a získávání zákazníka. Analytická část seznamuje se zjištěnými výsledky prodeje v letech 1995 - 2005 a zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka, porovnat klady a zápory konkurence. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení prodeje plynových spotřebičů a získávání zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/467
Datum: 2006-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2199


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kotyza_2006_bp.pdf 1.005Mb PDF Zobrazit/otevřít
kotyza_2006_vp.pdf 1.255Mb PDF Zobrazit/otevřít
kotyza_2006_op.pdf 1.133Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet