Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely
Autor: Bartíková, Adéla
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely. Teoretická část obsahuje představení jednotlivých sociálních sítí a jejich uživatele. Dále v ní nalezneme informace o marketingové komunikaci, jaké jsou její cíle, strategie a efektivní marketingová komunikace. Závěrem teoretické části je poukazováno na možnosti využití sociálních sítí v marketingu, zejména Facebook a Instagram. Praktickou část byla zaměřena na vybraný subjekt. Byla provedena analýza sociálních sítí subjektu a jeho konkurence na několika konkrétních příkladech. Po vypracování SWOT analýzy a spojení získaných informací byl vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46808
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 58857


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartíková_2021_dp.pdf 3.910Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartíková_2021_op.docx 32.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartíková_2021_vp.docx 31.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet