Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku
Autor: Bednářová, Zuzana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování marketingové komunikace značky DATART na Slovensku. Skládá se ze dvou hlavních částí. Část teoretická se zaměřuje na marketingovou komunikaci jako celek. Jsou zde představeny jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu a jednotlivé jejich nástroje. V této části jsou stanovené také analytické metody, které slouží jako východisko a podklad pro druhou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo využít teoretických znalostí a aplikovat je na značku DATART a pomocí analytických metod stanovit a zhodnotit její postavení na trhu. Výstupem praktické části jsou doporučení a návrh pro zlepšení marketingové komunikace značky DATART.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46841
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 58915


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bednářová_2021_dp.pdf 2.528Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bednářová_2021_op.docx 24.21Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bednářová_2021_vp.docx 31.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet