Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Autor: Košárková, Iveta
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem (CSR) a jeho vlivem na firemní image. Téma je zasazeno do firemního prostředí firmy TDK Electronics s.r.o., Šumperk. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se ke společenské odpovědnosti firem, firemní image a marketingového výzkumu. Osvojené poznatky z literární rešerše slouží jako základ pro vypracování praktické a projektové části. Praktická část poskytuje představení firmy TDK Electronics Šumperk a analýzu současných aktivit CSR v této firmě. Součástí této části je i marketingový výzkum. Primárně se jedná o kvantitativní dotazníkové šetření, které je doplněno individuálními hloubkovými rozhovory. Výzkumným vzorkem jsou zaměstnanci firmy TDK Electronics Šumperk. Na základě analýz jsou v projektové části navrhnuty aktivity CSR a formy komunikace, které by firma mohla implementovat s cílem efektivnějšího uchopení konceptu CSR ve firmě a budování pozitivní firemní image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46907
Datum: 2021-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59068


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
košárková_2021_dp.pdf 6.295Mb PDF Zobrazit/otevřít None
košárková_2021_op.pdf 269.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
košárková_2021_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet