Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X
Autor: Karola, Daniel
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na spotřebitelské chování zákazníka. Cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování zákazníka v kategorii sluchátka u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu a zvýšení povědomí o celé kategorii. V teoretické části jsou vymezeny a popsány stěžejní pojmy, které jsou důležité pro porozumění dané problematice. V praktické části je charakterizována značka DATART od historie až po současnost. Dále tato část obsahuje kvalitativní výzkum, který je zaměřen na individuální polostrukturované rozhovory a kvantitativní výzkum, který je řešen pomocí dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou shrnuta nejdůležitější data a údaje a navržena zásadní doporučení pro naplnění jednotlivých cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47014
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59212


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
karola_2021_dp.pdf 1.924Mb PDF Zobrazit/otevřít None
karola_2021_op.doc 164.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
karola_2021_vp.doc 168Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet