Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Autor: Koblížková, Karolína
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá manipulačními technikami v marketingové komunikaci segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG). Pozornost je zaměřena na hledání hranice mezi persvazí a manipulací v marketingové komunikaci prostřednictvím analýz několika reklamních spotů a dalších forem marketingové komunikace. Analýzy jsou prováděny na základě vlastního úsudku, založeném na studiu odborné literatury. Závěry této analýzy jsou ověřovány výzkumem mezi respondenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47015
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59213


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koblížková_2021_dp.pdf 6.097Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koblížková_2021_op.doc 165Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koblížková_2021_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet