Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Andres, Josef
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47030
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na psychologický vliv emoji na nákupní rozhodovací proces běžného uživatele sociálních sítí. Porovnává efektivitu tradičního textu oproti emočně za-barvenému textu obohaceného o emoji, na jejichž význam a roli v marketingové komunikaci se zvláště zaměřuje. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit význam emoji v reklamní textu a popsat jejich vliv na emoce příjemce. Na základě těchto informací budou reklamní inzeráty podrobeny reálnému prostředí sociální sítě, kde bude jejich výkonnost a efektivita testována v rámci facebookové reklamní kampaně. Výstupy této práce jsou návrhy a doporučení pro inzerenty na sociálních sítích a pro inze-renty v digitálním prostředí obecně. Díky informací nabytým v této bakalářské práci budou schopni zefektivnit či zatraktivnit svou marketingovou komunikaci a získat tak větší množ-ství zákazníků.
dc.format 65 s. (108 117)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoji cs
dc.subject emotikony cs
dc.subject emoce v marketingu cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Face-book cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject A/B testování cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject emoji en
dc.subject emoticons en
dc.subject emotions in marketing en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject PPC advertising en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject A / B testing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject online marketing en
dc.title Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
dc.title.alternative The Influence of Emoji on the Effectiveness of Advertising on Social Media
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the psychological impact of emoji on the purchase decisi-on-making process of a regular user of social networks. It compares the effectiveness of a text against an emotionally colored text enriched with emoji. It focuses especially on their importance and role in marketing communication. The aim of the work is to use the semi-structured interview method to find out the meaning of emoji in advertising text and to describe their impact on the emotions of the recipient. Based on this information, the ad-vertisements will be subjected to a real social network environment, where their performan-ce and effectiveness will be tested within a Facebook advertising campaign. The outputs of this work are suggestions and recommendations for advertisers on social networks and for advertisers in the digital environment in general. Thanks to the informati-on acquired in this bachelor's thesis, they will be able to make their marketing communica-tion more effective or atractive and therefore get more customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59233
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
andres_2021_dp.pdf 1.704Mb PDF View/Open None
andres_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
andres_2021_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account