Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center
Autor: Hanusová, Sabina
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá mezinárodní propagací českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center a zaměřuje se na prezentaci umělecké tvorby i vnímání Českých center studentskou komunitou. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů kultura, umění, arts marketing a management, marketingový a komunikační mix v oblasti kultury, brandbuilding i kulturní a kreativní průmysl. V teoretické části je zároveň obsažena metodika práce, v níž jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje příspěvkovou organizaci Česká centra, jejich historii, zaměření a strategii činnosti pro nadcházející léta. Součástí praktické části je také výzkum, jeho vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47039
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59243


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanusová_2021_dp.zip 2.835Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
hanusová_2021_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanusová_2021_vp.pdf 52.85Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet