Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí
Autor: Chládková, Aneta
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá vliv sociálních sítí na vysokoškolské studenty při rozhodování o studiu v zahraničí. Teoretická část popisuje sociální sítě, proces vysokoškolského vzdělávání a studium v zahraničí. Dále charakterizuje marketingový výzkum. Praktická část představuje komunikaci programu Erasmus+ na sociálních sítích a zkoumá postoje vysokoškolských studentů ke studiu v zahraničí. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu zjišťuje, zda a do jaké míry jsou vysokoškolští studenti ovlivněni sociálními sítěmi při rozhodování o studiu v zahraničí a navrhuje zlepšení komunikačních strategií zahraničních výjezdů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47043
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59248


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chládková_2021_dp.pdf 2.317Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chládková_2021_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chládková_2021_vp.doc 133Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet