Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí

Show full item record

No preview available
Title: Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí
Author: Chládková, Aneta
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce zkoumá vliv sociálních sítí na vysokoškolské studenty při rozhodování o studiu v zahraničí. Teoretická část popisuje sociální sítě, proces vysokoškolského vzdělávání a studium v zahraničí. Dále charakterizuje marketingový výzkum. Praktická část představuje komunikaci programu Erasmus+ na sociálních sítích a zkoumá postoje vysokoškolských studentů ke studiu v zahraničí. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu zjišťuje, zda a do jaké míry jsou vysokoškolští studenti ovlivněni sociálními sítěmi při rozhodování o studiu v zahraničí a navrhuje zlepšení komunikačních strategií zahraničních výjezdů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47043
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59248


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
chládková_2021_dp.pdf 2.317Mb PDF View/Open None
chládková_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
chládková_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account