Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností
Autor: Chromcová, Agata
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Práce se zabývá vnímáním reklam s morálním apelem daných komerčních společností. Jsou zde uvedeny teoretická východiska spojená s procesem moralizace, kterého se značky prostřednictvím svých reklam dopouštějí. V souvislosti s tím se objevují rozporuplné názory, jaké pocity takové reklamy mohou vzbuzovat a, jak se společnost staví k tomu, že ziskové značky jsou zadavateli tohoto typu reklamy. Právě na těchto faktorech jsou zformulovány výzkumné otázky této práce. Tyto faktory tvoří v práci výzkumné otázky. Následuje realizace kvalitativního výzkumu ve formě strukturovaných rozhovorů s respondenty generace narozené v letech 1968-1983. Výsledkem je vymezení pocitů a postojů dotazovaných, které je doprovázejí. Dále názorů na "morální výchovu" komerčních značek a další faktory, které celé téma ovlivňují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47044
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59249


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chromcová_2021_dp.pdf 1.851Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chromcová_2021_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chromcová_2021_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet