Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.
Autor: Kašpar, Albert
Vedoucí: Rygl, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace nabídky franšízových služeb společnosti WrapStyle s.r.o., jejíž pobočky provádějí polepy a designovou úpravu automobilů. Teoretická část práce se věnuje oblastem marketingové komunikace, jejím trendům a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingové komunikace a provedení kvalitativního výzkumu se současnými franšízanty. Bakalářská práce na základě provedené analýzy vyvozuje návrhy a doporučení pro společnost WrapStyle s.r.o., která mohou vést ke zlepšení marketingových aktivit spojených s nabídkou franšízových služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47050
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59256


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kašpar_2021_dp.pdf 3.985Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kašpar_2021_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kašpar_2021_vp.pdf 155.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet