Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio
Autor: Kovář, Matěj
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: ílem této práce je určit nejúčinnější propagační kanál začínajícího designového a digitálního studia. Teoretická část práce popisuje proces začátků firmy jako značky, šíření povědomí, získávání zákazníků, způsoby propagace a budování značky pomocí různých kanálů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47056
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 59262


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovář_2021_dp.pdf 2.266Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kovář_2021_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kovář_2021_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet