Customer journey od autora ke čtenáři

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Customer journey od autora ke čtenáři

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Customer journey od autora ke čtenáři
Autor: Pospíšilová, Helena
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey od autora ke čtenáři. Cílem práce je zjistit, jaké motivátory vedou čtenáře k zakoupení knihy. V teoretické části jsou nadefinovány pojmy jako marketingová komunikace a marketingová strategie doplněné o specifikace pro knižní trh. Teoretická část práce také obsahuje popsání knižního trhu ČR. Je zde také uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, také metodu šetření a výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům kvantitativního i kvalitativního šetření mezi čtenáři ČR. Na jejich základě je popsána customer journey pro knižní trh ČR, která je přenesena do grafického znázornění customer journey map.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47072
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59280


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pospíšilová_2021_dp.pdf 1.748Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2021_op.doc 135.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2021_vp.pdf 47.84Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet