Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika
Autor: Janotová, Kateřina
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit míru povědomí o africké estetice na území České a Slovenské republiky. Dílčím cílem práce je standardizovat zmíněné povědomí vytvořením komunikační kampaně, která bude postavena na pevných etických základech, pro propagaci uměleckých výstupů vycházejících z africké presence. Souběžně se také bude snažit přispět ke zlepšení vzdělávání v tématu africké estetiky v uměleckých formách na poli komerční i undergroundové taneční scény. Předložená práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti marketingu kultury, interkulturní komunikace, africké a české lidové estetiky. Praktická část analyzuje dva provedené výzkumy - kvantitativní dotazování veřejnosti a kvalitativní rozhovory s umělci, kteří se v této estetice inspirují. Projektová část navrhuje komunikační a marketingovou kampaň tanečního divadelního projektu YINAKOST, jenž je výstupním bodem realizace výše zmíněných cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47101
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59311


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janotová_2021_dp.pdf 8.805Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janotová_2021_op.pdf 236.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
janotová_2021_vp.pdf 164.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet