Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů
Autor: Mikolášová, Barbora
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně projektu Čistý festival jako jedné z možných CSR aktivit českých hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, se zaměřením na kulturní a sociální marketing, společenskou odpovědnost firem a komunikační kampaň. Rovněž jdou zde uvedeny cíle a výzkumné otázky práce. Teoretická část je tak východiskem pro zpracování praktické a projektové části práce. V praktické části jsou pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu získána data, jež vedou k pochopení postojů vytyčené cílové skupiny a následnému zodpovězení výzkumných otázek. Na základě získaných dat je následně v projektové části navržena komunikační kampaň, zaměřena na zdokonalení současné komunikace Čistého festivalu směrem k cílové skupině. V této části je také navrženo rozšíření nabídky environmentálních aktivit pro hudebních festivaly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47121
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59336


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikolášová_2021_dp.pdf 2.191Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikolášová_2021_op.pdf 312.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mikolášová_2021_vp.pdf 49.91Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet