Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Autor: Ong, Thi Gia Khanh
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Díky pandemii COVID-19 je digitální marketingu důležitější než kdy dříve. Digitální marketing umožňuje začínajícím a malým podnikům oslovit své zákazníky s velmi nízkým rozpočtem nebo dokonce bez utrácení peněz. Předložená práce je projektově zaměřená a jejím cílem je vytvořit plán digitálního marketingu pro společnost HORAMI Academy, což je e-learningový startup v Německu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy a metody digitálního marketingu, představuje aspekty procesu marketingového plánování. Analytická část představuje společnost, současný stav digitálního marketingu, situační analýzu a odpovídá na výzkumné otázky. A závěrečná, projektová, část prezentuje plán digitálního marketingu vytvořený pomocí plánovacího modelu SOSTAC? P. R. Smitha, který tvoří teoretický základ a je přizpůsoben potřebám a preferencím dané společnosti. Plán obsahuje jasný návod, jak implementovat akce směřující k dosažení cílů v oblasti digitálního marketingu. Rizika a limity plánu jsou rovněž součástí poslední části práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47122
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communications
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59338


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ong_2021_dp.pdf 2.323Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ong_2021_op.pdf 195.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
ong_2021_vp.pdf 231.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet