Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Solanská, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47125
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na vliv sociální sítě Instagram na ženy v České republice, konkrétně jejich vnímání vlastního vzhledu v důsledku používání této platformy. Cílem je zjistit, jak sociální síť Instagram ovlivňuje vnímání vlastního vzhledu u aktivních uživatelek této sociální sítě a navrhnout případná doporučení pro pozitivní ovlivnění této problematiky. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v online prostředí, sociálních sítí, Instagramu a body image. V praktické části je vyhodnoceno online dotazníkové šetření spolu s individuálními rozhovory, na jejichž základě byla navržena doporučení, která jsou aplikována v projektové části práce při návrhu nového typu obsahu vybrané české značky na Instagramu.
dc.format 95 s. (137 767 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject body image cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject social media en
dc.subject Instagram en
dc.subject body image en
dc.subject content marketing en
dc.title Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR
dc.title.alternative Instagram and its Influence on Body Image of Czech Women
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The presented thesis focuses on the influence of Instagram on women in the Czech Republic, specifically their perception of their own appearance as a result of using this platform. The aim is to find out how the Instagram affects the perception of their own appearance and to suggest possible recommendations for influencing this issue in a positive way. The diploma thesis is divided into three parts. The theoretical part explains the basic concepts of online marketing communication, social media, Instagram and body image. The practical part is devoted to the evaluation of the questionnaire and individual interviews. Based on these results, recommendations are proposed and applied in the project part by proposing a new type of content of a selected Czech brand on Instagram.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59342
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
solanská_2021_dp.pdf 5.935Mb PDF View/Open None
solanská_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
solanská_2021_vp.pdf 160.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account