Neuromarketing a spotřební chování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Neuromarketing a spotřební chování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Neuromarketing a spotřební chování
Autor: Vaculčíková, Silvie
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Cílem diplomové práce je přiblížení využití biometrické a neuromarketingové vyzkumné metody k ovlivnění spotřebního chování spotřebitelů generace X, Y a Z. Teoretická část práce vymezuje problematiku neuromarketingu, biometrické a neuromarketingové metody, spotřebního chování, emocí a rozhodovacího procesu spotřebitele. Praktická část práce se věnuje experimentu k ovlivnění výběru kávového produktu a porovnání vědomé a nevědomé volby spotřebitelů generace X, Y a Z. Na základě výsledků praktické části je navrhnuta v poslední části práce kampaň pro zvýšení povědomí spotřebitelů generace Z o výrobku Popradské kávy v České a Slovenské republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47132
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59350


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaculčíková_2021_dp.pdf 4.386Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaculčíková_2021_op.doc 163.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vaculčíková_2021_vp.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet