Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vaněk, Ondřej
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47134
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích s detailním zaměřením především na sociální síť Facebook. Cílem je zjistit rozdíly v komunikaci jednotlivých politických subjektů a postoje respondentů ke komunikaci strany. V teoretické části práce je rozebírána problematika politického marketingu, principy komunikace a sociálních sítí. V praktické části práce probíhá mediální analýza komunikace parlamentních stran na sociální síti Facebook. V druhé části praktické části je provedeno kvantitativní dotazníkové šetření, které má za úkol zjistit postoje generace Y a Z ke komunikaci jednotlivých stran a jejich chování na sociálních sítích obecně.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Politický marketing cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Komunikace cs
dc.subject Political markething en
dc.subject Social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Instagram en
dc.title Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích
dc.title.alternative Social Media Communication of Czech Political Subjects
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This dissertation theses The communication of the Czech political subjects on social media with detail a focus especially on Facebook. The main goal is to find out major differences in the communication of these subjects and attitudes of the respondents to their communication. The theoretical chapter is describing the problematics of political marketing and the principles of communication on social media. The practical chapter consists of two parts. The first one is a medial analysis of the parliamentary parties' communication on Facebook. The second part is practical and it contains qualitative questionnaire survey which obtains the opinions of generations Y and Z on the communication and the behavior of the political parties through the internet.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59352
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vaněk_2021_dp.pdf 147.0Kb PDF View/Open None
vaněk_2021_op.pdf 183.2Kb PDF View/Open None
vaněk_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account