Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Autor: Beranová, Zuzana
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá konkrétními etickými aspekty reklamy na alkoholické nápoje. Teoretická část pojednává o podnikatelské etice, reklamě, alkoholických nápojích a regulaci reklamy. Praktická část využívá kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu ke zjištění pohledu školních dětí na alkoholické nápoje a reklamu na ně. Projektová část předkládá doporučení, jak zlepšit alkoholovou problematiku v České republice, pomocí zákonných úprav a návrhu sociální kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47141
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 59360


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
beranová_2021_dp.zip 21.36Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
beranová_2021_op.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
beranová_2021_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet