Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Horáková, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47150
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci minipivovaru Axiom Brewery. Práce analyzuje aktuální podobu marketingové komunikace minipivovaru a cílem je její zhodnocení a vypracování návrhu pro zlepšení. Teoretická část práce obsahuje základní informace na téma marketingové komunikace a poznatky z oboru pivovarnictví. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu s důrazem na propagaci. Na základě analytické části včetně kvalitativního výzkumu v podobě polostrukturovaných rozhovorů s 12 představiteli cílové skupiny jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení zjištěných nedostatků.
dc.format 87 s. (138 694 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject pivovar cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject kraftové pivo cs
dc.subject brewery cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject brewery en
dc.subject micro-brewery en
dc.subject brewing en
dc.subject craft beer en
dc.title Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY
dc.title.alternative Marketing Communication of the Axiom Brewery Mini-brewery
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the marketing communication of the micro-brewery Axiom Brewery s.r.o. The thesis analyzes the current form of the marketing communication of the micro-brewery and its goal is to evaluate it and prepare a proposal for improvement. The theoretical part of the thesis contains basic information about the topic of marketing communication and knowledge from the field of brewing. The practical part deals with the analysis of current marketing mix with an emphasis on promotion. Based on the analytical part, including qualitative research in the form of semi-structured interviews with 12 representative of the target group, are formulated proposals and recommendations for the improvement of the identified shortcomings.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59372
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2021_dp.pdf 3.993Mb PDF View/Open None
horáková_2021_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
horáková_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account