Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům
Autor: Král, Jiří
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce za pomocí obsahové analýzy mediálních výstupů zkoumá současnou marketingovou komunikaci Republikánské strany a jejích představitelů vůči latinskoamerické menšině v USA. Dále na základě analýzy dat renomovaných výzkumů zkoumá možné průniky programu Republikánské strany s mentalitou latinskoamerických voličů. Podle stanovených kritérií zjišťuje také to, v jakých částech Spojených států přinese vhodné cílení kampaně Republikánské straně největší přínos v zisku mandátů i volitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47156
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59379


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
král_2021_dp.pdf 1.606Mb PDF Zobrazit/otevřít None
král_2021_op.pdf 309.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
král_2021_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet