Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Autor: Štorková, Adéla
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou kultury a to především divadla. Teoretická část se věnuje základům a teoretickým poznatkům marketingu divadelní oblasti, kultury a divadelního marketingového mixu. Teoretická část diplomové práce dále vymezuje pojmy, které souvisí s tvorbou image divadla. V praktické části jsou uvedeny základní charakteristiky Národního divadla Brno. Cílem práce je získání odpovědi na stanovené výzkumné otázky. Oba vlastní výzkumy - jak kvalitativní (polostrukturované hloubkové rozhovory), tak navazující kvantitativní (dotazníkové šetření), jsou následně analyzovány. Z provedených šetření jsou zformulována konkrétní doporučení pro Národní divadlo Brno.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47173
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59401


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
štorková_2021_dp.pdf 2.185Mb PDF Zobrazit/otevřít None
štorková_2021_op.doc 160Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
štorková_2021_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet