Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Autor: Příhodová, Monika
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o tématu marketingová strategie. Navrhuje zlepšení cestovní kanceláři Tipatour. Cílem navrhovaných zlepšení je zvýšení prodeje služeb a tím i následné zvýšení tržeb. V diplomové práci lze nalézt jednotlivá opatření či zlepšení týkající se online i offline reklamy. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, která vysvětluje jednotlivé pojmy a analýzy z oblasti marketingu a cesvtovního ruchu. Druhá část představuje cestovní kancelář a zabývá se analyzováním aktuálního stavu cestovní kanceláře pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, marketingového mixu a komunikačního mixu. Poslední, třetí část, na základě analýz z druhé části navrhuje zlepšení služeb cestovní kanceláře Tipatour. Zlepšení se týkají především propagace CK Tipatour, zlepšení jsou časově i nákladově rozdělené.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47459
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 52183


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
příhodová_2020_dp.pdf 3.638Mb PDF Zobrazit/otevřít None
příhodová_2020_op.docx 24.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
příhodová_2020_vp.docx 24.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet