Projekt zavedení e-shopu ve společnosti Izolinvest, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení e-shopu ve společnosti Izolinvest, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Zlámalová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47462
dc.description.abstract Předložená diplomová práce si dává za cíl sestavit komplexní návrh projektu implementace e-shopu pro stavební a distribuční společnost Izolinvest, s.r.o. a sestává ze tří dílčích částí. První z nich se na základě literární rešerše zaměřuje na přehledné shrnutí teoretických poznatků, a to jak z oblasti internetového marketingu a reklamy, tak také e-komerce a internetového obchodu. Tyto poznatky poté dále slouží k realizaci praktické a projektové části práce. Praktická část navíc podrobně popisuje danou společnost a za využití situačních analýz a internetového průzkumu analyzuje její aktuální situaci jak z hlediska online, tak offline prostředí. Pro zjištění konkurenceshopnosti společnosti ve smyslu internetové prezentace je následně realizován konkurenční benchmarking. Projektová část se zabývá návrhem obsahového, grafického a technického řešení projektu, který je podroben také detailní nákladové, časové i rizikové analýze.
dc.format 136 s. (195 934 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject e-komerce cs
dc.subject prezentace na internetu cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject SEO cs
dc.subject e-shop en
dc.subject e-commerce en
dc.subject Internet presentation en
dc.subject Internet marketing en
dc.subject SEO en
dc.title Projekt zavedení e-shopu ve společnosti Izolinvest, s.r.o.
dc.title.alternative Project of E-shop Implementation for the Company Izolinvest, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kwarteng, Michael Adu
dc.date.accepted 2020-07-01
dc.description.abstract-translated The aim of the master's thesis resides in the creation of a comprehensive e-shop implementation project proposal for the construction and distribution company Izolinvest, s.r.o. The thesis is comprised of three constituent parts. Based on a literature review, the first part provides a theoretical background regarding both Internet marketing and advertising as well as e-commerce and e-shop, which represent crucial aspects for a realization of the other two parts of the thesis. The selected company is thus described and analyzed in the analytical part, both from the perspective of the online and offline environment, using situational analyses and the Internet research method. Subsequently, competitive benchmarking is conducted for the comparison of the company and its significant competitors. The project part deals with the provision of content, graphical, and technical project solutions and its detailed cost, time, and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52193
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
zlámalová_2020_dp.pdf 8.207Mb PDF View/Open None
zlámalová_2020_op.docx 23.76Kb Unknown View/Open None
zlámalová_2020_vp.docx 31.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account