Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Blahoudková, Šárka
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Jejím cílem je výběr nových nebo zlepšení stávajících komunikačních kanálů a následné zviditelnění podniku pomocí nově vytvořeného produktu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje rešerši týkající se marketingu a marketingové komunikace, která posloužila jako podklad pro následnou praktickou část. Cílem druhé části diplomové práce je analýza stávající situace marketingové komunikace vybraného podniku. Získané informace poslouží pro zlepšení stávající komunikace a vytvoření nového produktu a stanovení komunikačních kanálů, ve kterých bude společnost, popř. produkt prezentován. Navržený projekt bude podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47463
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52206


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
blahoudková_2020_dp.pdf 7.956Mb PDF Zobrazit/otevřít None
blahoudková_2020_op.pdf 377.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
blahoudková_2020_vp.docx 24.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet