Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Phamová, Linh Giang
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47465
dc.description.abstract Diplomová práce Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. reflektuje běžnou praxi marketingových oddělení ve středních i velkých firmách. Zaměřuje se na kombinaci dvou důležitých marketingových nástrojů, které slouží k bližšímu poznání našich zákazníků a zároveň k vytvoření hodnotných vztahů s nimi - metodu segmentace trhu a informační technologii zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky (CRM systém). Segmentace zákazníků je založená jak na průzkumu trhu, tak na vlastní zkušenosti mnoha zaměstnanců firmy OEZ, kteří své zákazníky velmi dobře znají už mnoho let. CRM je v dnešní době nedílnou součástí každé firmy, která chce efektivně plánovat svoji komunikaci a marketingové kampaně a za prioritu považuje především spokojenost svých zákazníků. Celý proces je řízen podle základů projektového managementu. To je manažerská dovednost, při které je hlavním výstupem včasné dodání projektu s co nejnižším rozpočtem a plánem pro eliminaci potenciálních rizik.
dc.format 104 (133 322 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výzkum trhu cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject customer relationship management cs
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject projektový management cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject vztahový marke-ting cs
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject market research en
dc.subject market segmentation en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject CRM en
dc.subject project management en
dc.subject relationship marketing en
dc.subject B2B marketing en
dc.title Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
dc.title.alternative Implementation of Market Segments into CRM System of OEZ s.r.o. Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-09
dc.description.abstract-translated Thesis The process of implementing customer segments into the CRM system of OEZ com-pany reflects the common practice of marketing departments in medium and large compa-nies. It focuses on a combination of two important marketing tools which are used for buil-ding strong ties with our customers and also create valuable relationships with them - the method of market segmentation and information technology focused on customer relation-ship management (CRM system). Customer segmentation is based on the market research and on the personal experience of many OEZ employees, who have known their customers for many years. Today, CRM is an integral part of every company that wants effective plan-ning of its communication and marketing campaigns and prioritizes the satisfaction of its customers. The process is managed according to the basics of project management, which is a managerial skill where the main output is a punctual delivery of a planned project with the lowest possible budget and elimination of potential risks.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52236
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
phamová_2020_dp.pdf 3.075Mb PDF View/Open None
phamová_2020_op.docx 24.71Kb Unknown View/Open None
phamová_2020_vp.docx 24.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account