Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti
Autor: Zoubková, Zuzana
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zaváděcí marketingovou kampaň ve vybrané společnosti, která bude uvedena na trh. Cílem této práce bylo navrhnout marketingovou kampaň, která zvýší povědomí o nové svatební společnosti. Teoretická část byla zaměřena na shrnutí lite-rární rešerše, která se zabývala především informacemi o marketingovém mixu, komunikaci a kampani. Následně byly zpracovány východiska pro zpracování praktické části, jejímž cílem byla situační analýza, kvantitativní výzkum pomocí dotazníku a analýza silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě zjištěných informací z analýz byla navrh-nuta v projektové části práce zaváděcí marketingová kampaň pro podporu zvýšení pově-domí o značce. Tento projekt obsahuje tvorbu webové stránky a účast na svatebním veletr-hu a byl podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47473
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52296


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zoubková_2020_dp.pdf 4.511Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zoubková_2020_op.docx 24.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zoubková_2020_vp.docx 24.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet