Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti
Autor: Antošík, Patrik
Vedoucí: Vaněk, Miloslav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza jednotlivých komunikačních nástrojů v marketingové komunikační kampani. V této části práce byl využit zejména sekundární výzkum. Součástí bakalářské práce jsou doporučení ke zlepšení marketingové komunikační kampaně vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47482
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52651


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
antošík_2020_dp.pdf 1.896Mb PDF Zobrazit/otevřít None
antošík_2020_op.docx 22.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
antošík_2020_vp.pdf 209.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet