Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport
Autor: Dostál, Ondřej
Vedoucí: Ševčíková, Lenka
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je co možná nejefektivněji navrhnout marketing a marketingovou komunikaci ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické jsem zpracoval vhodné literární zdroje a poznatky týkající se daného tématu, počínaje definicí marketingu a BCG analýzou konče. Praktická část je potom tvořena samotným popisem společnosti a jejich dosavadních marketingových činností, ale především zde kladu důraz na vlastní návrhy efektivních marketingových aktivit, tak aby firma mohla co nejlépe obstát na trhu, kde již panuje velká konkurence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4774
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6491


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dostál_2007_bp.pdfZablokované 1.405Mb PDF
dostál_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dostál_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet