Profesní ambice ředitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní ambice ředitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Gazdová, Alžběta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47764
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický rámec. Cílem je sumarizovat teoretické poznatky o otázkách profesních ambic a popsat, jaké jsou profesní ambice ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou představena terminologická východiska týkající se profesních a osobních ambic. V centru autorčiny pozornosti je popsána profesionalizace učitele mateřské školy vedoucí k pozici ředitele mateřské školy. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován za pomocí interview s řediteli mateřských škol ve Zlínském kraji. V závěru práce jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumu, ze kterých vyplynulo, že k pozici ředitele mateřské školy je vedla změna pracovní pozice či osobní ambice a že jejich profesní ambice nejvíce ovlivňují činitelé, kteří na ně mají vliv.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Profesní ambice ředitelů mateřské školy cs
dc.subject osobní ambice cs
dc.subject profesionalizace učitele cs
dc.subject profesní spokojenost cs
dc.subject ředitel mateřské školy cs
dc.subject professional ambitions of kindergarten headmasters en
dc.subject personal ambitions en
dc.subject teacher professionalization en
dc.subject professional satisfaction en
dc.subject kindergarten headmaster en
dc.title Profesní ambice ředitelek mateřských škol
dc.title.alternative Professional ambitions of nursery school headmistresses
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petrů Puhrová, Barbora
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated The thesis has a theoretical-empirical framework. Its aim is to summarize the theoretical knowledge of the professional ambitions of the kindergarten headmasters in the Zlín region and to describe them. The theoretical part introduces terminological solutions regard-ing their professional and personal ambitions. In the centre of the author's attention is being described the professionalization of the kindergarten teacher leading towards the position of the kindergarten headmaster. The results of the qualitatively oriented research, that has been carried out by interviewing the kindergarten headmasters in the Zlín region are presented in the empirical part of the thesis. At the end of the thesis, the results of the research are interpreted and analysed. It shows that it was either an urge to change their job or a personal ambition that led them towards the position of a headmaster in a kindergarten. And that mainly their professional ambitions were influenced by the people who have an impact on them.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54052
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
gazdová_2020_dp.pdf 2.786Mb PDF View/Open None
gazdová_2020_op.docx 19.17Kb Unknown View/Open None
gazdová_2020_vp.docx 18.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account