Dítě před nástupem do základní školy pohledem učitelů základních a mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dítě před nástupem do základní školy pohledem učitelů základních a mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Dědičová, Marie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47767
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se tím, jak učitelé mateřských a základních škol nahlížejí na dítě v posledním roce předškolního vzdělávání. V teoretické části se zaměřuje na to, jaké je současné dítě při vstupu do základní školy, jací jsou učitelé mateřských a základních škol a jak probíhá vzdělávání na těchto stupních vzdělávání. Empirická část je věnována kvantitativnímu výzkumu realizovaného pomocí strukturovaných interview a dotazníku s učiteli mateřských a základních škol. Výzkumná zjištění představují, jaké jsou názory učitelů mateřských a základních škol na dítě v posledním roce předškolního vzdělávání, na dětství těchto dětí a jejich připravenost na základní školu. V závěru práce interpretujeme tyto výsledky a srovnáváme je podobnými výzkumy.
dc.format 111 s. (195 431 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dítě v posledním roce předškolního vzdělávání cs
dc.subject názory učitelů na dítě cs
dc.subject vzdělávání dítěte v mateřské škole cs
dc.subject Child in the last year of preschool education en
dc.subject teachers' opinions of the child en
dc.subject education in pre-primary school en
dc.title Dítě před nástupem do základní školy pohledem učitelů základních a mateřských škol
dc.title.alternative A child before entering elementary school from the perspektive of primary and preschool teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis has a theoretical-empirical character. It deals with how pre-primary and primary school teachers think of the child in the last year of preschool education. The theoretical part focuses on what the current child is like, when entering primary school, what are pre-primary and primary school teachers like and how education takes place at these levels of education. The empirical part is devoted to quantitative research carried out using structured interviews and a questionnaire with pre-primary and primary school teachers. The research findings represent the views of pre-primary and primary school teachers of the child, which is in the last year of pre-school education. Opinions about childhood of these children and their readiness for primary school. At the end of the thesis we interpret these results and compare them with similar research.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54055
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
dědičová_2020_dp.pdf 1.724Mb PDF View/Open None
dědičová_2020_op.docx 19.32Kb Unknown View/Open None
dědičová_2020_vp.docx 21.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account