Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)
Autor: Potužníková, Marta
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Marketingové komunikace jsou snad nejviditelnějším nástrojem marketingového mixu, prostřednictvím kterých firmy komunikují s cílovými skupinami. Ve své bakalářské práci se budu zabývat marketingovými komunikacemi Živnostenské banky, a.s. Jakým způsobem v současné době ŽB komunikuje s klienty, jakých marketingových komunikací využívá a jak buduje image banky? Splňuje vůbec komunikační mix jejich cíl? Těmito základními otázkami se chci podrobněji zabývat, analyzovat je a co nejpřesněji si na ně odpovědět
URI: http://hdl.handle.net/10563/4798
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4828


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
potužníková_2007_bp.pdfZablokované 3.629Mb PDF
potužníková_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
potužníková_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet