Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání
Autor: Laubová, Petra
Vedoucí: Pacholík, Viktor
Abstrakt: Tématem diplomové práce jsou psychosociální podmínky ve třídě v předškolním vzdělávání. Cílem tohoto kvalitativního výzkumu je analyzovat vybrané faktory v práci učitelky, které ovlivňují psychosociální podmínky třídy mateřské školy ve vztahu k dětem. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky týkající se psychosociálních podmínek a sociální interakce a komunikace učitelky s dětmi předškolního věku. Empirická část práce zahrnuje výsledky kvalitativního šetření. Výzkum je zpracován metodou účastnického pozorování pomocí terénních zápisků. Získaná data jsou podložena dotazníkem s otevřenými otázkami vyplněný učitelkami v jednotlivých mateřských školách. Výsledky výzkumu odhalily skutečné faktory, které ovlivňují psychosociální podmínky ve třídách mateřských škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48040
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 54568


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
laubová_2020_dp.pdf 2.177Mb PDF Zobrazit/otevřít None
laubová_2020_op.docx 16.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
laubová_2020_vp.pdf 377.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet