Implicitní teorie rodičů o rané gramotnosti dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implicitní teorie rodičů o rané gramotnosti dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implicitní teorie rodičů o rané gramotnosti dětí
Autor: Uherková, Pavlína
Vedoucí: Gavora, Peter
Abstrakt: Závěrečná práce "Implicitní teorie rodičů o rané gramotnosti dětí" se zaměřuje na implicitní teorie související se čtením rodiče svým dětem z knih. V práci budou nejdříve vymezena teoretická východiska z oblasti rané gramotnosti a čtenářské gramotnosti. Dále pak popíšeme koncept "implicitní teorie" člověka a jejich vliv na jeho plánování, organizování a realizace činností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48053
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 54581


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
uherková_2020_dp.pdf 2.297Mb PDF Zobrazit/otevřít None
uherková_2020_op.docx 17.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
uherková_2020_vp.docx 17.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet