Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí
Autor: Smočková, Zuzana
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce je teoreticko-praktického charakteru. Zaměřuje se na využívání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí předškolního věku. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska, vymezeny pojmy související s gramotností a digitálními technologiemi a popsána následná implementace digitálních technologií do edukačního procesu mateřské školy se zaměřením na čtenářskou pregramotnost. V praktické části je provedena analýza dat získaných kvalitativně orientovaným výzkumem, metodami participačního pozorování a interview. Cílem bakalářské práce je zaznamenat, jakým způsobem mohou digitální technologie ovlivnit rozvoj čtenářské pregramotnosti v předškolním vzdělávání
URI: http://hdl.handle.net/10563/48064
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 54594


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
smočková_2020_dp.pdf 1.917Mb PDF Zobrazit/otevřít None
smočková_2020_op.pdf 386.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
smočková_2020_vp.docx 19.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet