Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí |
Autor: |
Smočková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je teoreticko-praktického charakteru. Zaměřuje se na využívání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí předškolního věku. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska, vymezeny pojmy související s gramotností a digitálními technologiemi a popsána následná implementace digitálních technologií do edukačního procesu mateřské školy se zaměřením na čtenářskou pregramotnost. V praktické části je provedena analýza dat získaných kvalitativně orientovaným výzkumem, metodami participačního pozorování a interview. Cílem bakalářské práce je zaznamenat, jakým způsobem mohou digitální technologie ovlivnit rozvoj čtenářské pregramotnosti v předškolním vzdělávání |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48064
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
54594
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet