Prostorová tvorba a její význam pro děti předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prostorová tvorba a její význam pro děti předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prostorová tvorba a její význam pro děti předškolního věku
Autor: Dabergerová, Marcela
Vedoucí: Vašíková, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce má aplikační charakter a zaměřuje se na prostorové vyjádření dětí předškolního věku. Cílem práce je objasnit přínos prostorové tvorby,navrhnout výtvarný projekt s prvky prostorové tvorby a následně jej ověřit v mateřské škole. V teoretické části sumarizuji poznatky o výtvarném projevu dítěte a tvořivosti, dále o rozvoji prostorové orientace a prostorovém vnímání, prostorové tvorbě a jejich technikách. V neposlední řadě se zaměřuje na pohled kurikula předškolního vzdělávání v souvislosti s prostorovou tvorbou. V praktické části je představen výtvarný projekt, jehož záměrem bylo představení prostorové tvorby dětem pomocí postupného přechodu z roviny do prostoru. Projekt byl ověřen v praxi a následně evaluován. V závěru práce je zpracováno doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48071
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 54602


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dabergerová_2020_dp.pdf 6.858Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dabergerová_2020_op.pdf 116.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dabergerová_2020_vp.pdf 596.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet